januari 04, 2006

Long time, no see!

Jaha, vart har han nu tagit vägen, kanske ni undrar? Jo, jag har upptäckt det fina med Bilddagboken.se, så fram tills dess att jag tröttnar på det/min kamera lägger av så kan ni se vad jag gjort där istället. Marsch pannkaka!

Men jag kan väl dra en kort resumé för er som vill det (läser någon det här?):
Julen var finemang, med tidig klapputdelning med Sandra strax efter midnatt, och sedan mer traditionell julafton med Roger, mamma och pappa senare på dagen. Mycket fint fick jag, men finast var nog Sandras tröja hon hade gjort till mig. Bild finns på nyss nämnda ställe. Sega Master System-spelet från Roger var också väldigt trevligt. Spel har beställts, och jag ser fram emot att återigen få sitta framför TV:n och spela "California games".

Mellandagarna tillbringades med Sandra, eftersom jag tagit ledigt. Vi var bland annat i Varberg och shoppade loss som tokar. Fynden inkluderade bland annat två stringhyllor, skivor, böcker och tyger. Kupan i Varberg rulez!
Annars tog vi mest det lugnt och umgicks lite med mina föräldrar, Sofi och Johan. Kort sagt, en väldigt bra ledighet.

Nyårsafton spenderades på Vallås med mina föräldrar, i alla fall på kvällen. Jag och Sandra hade gjort dessert, som förvisso blev god, men alldeles för mycket. Nu har vi lärt oss en läxa till nästa gång...

Och nu sitter man här på jobbet igen, och det känns extremt opeppigt. Dock ska vi, eller snarare Sandra, måla om i mitt kök imorgon, och det ska bli superskönt att äntligen få det gjort.

Nej, nu ska jag jobba igen. Peach out!