november 15, 2005

Work, rest and play

Jo, nu får man veta att man lever. Igår hade jag fullt upp hela dagen på jobbet, från strax innan åtta då jag kom hit, till lite efter 18, då jag kastade in handduken. Detta kanske inte låter så extremt för andra, men på mitt jobb är det väldigt ovanligt. Framförallt en måndag. Nåväl, bara fyra dagar kvar nu. Det ska gå det här också.

Hmm, jag sitter och funderar på om det finns något mer att berätta. Gårdagskvällen var inte så värst fantastisk, bortsett från några trevliga samtal med Sandra och en rolig konversation på MSN med Johan. Jag fick förresten hem "Napoleon Dynamite" också, så snart blir jag den sista i världen som ser den. Det ser jag fram emot. Annars ligger samtliga avsnitt av "Monty Python's flying circus" på kö, men det lär väl ta en stund att ladda hem det...

Jaha, nähä. Nu är det nog dags att fylla på godislagret, tror jag. Sedan arbeta.
Peach out!