oktober 27, 2005

Sunshine Superman

Nähä, inget internet igår heller. Förvisso ett brev från Tele2, men med det betydligt tristare innehållet räkning. Och det var dessutom det enda som kom med posten igår. Jag vill ha rolig post, och framförallt vill jag ha mitt lösenord från Tele2, så att jag kan fixa hem lite program som jag vill ha (Dreamweaver, InDesign etc). Sedan ska det produceras saker! Först på agendan är att göra om Heavenly Pop Hits hemsida, och sedan har jag även lovat Mange att vi ska fixa en hemsida till alla våra band.

Annars hände det inte så mycket igår. Sandra var och bowlade och åt med vitryssarna på Bongo, medan jag var hemma och gjorde mat, och tittade på TV. Tvättade gjorde jag visst också. När hon kom hem, vid halv tio eller så, gick vi till Sture en snabbis, och sedan ägnade Sandra resten av kvällen åt historia-pluggande.

Nu är det nog bäst att jag tar tag i mitt arbete. En lång dag väntar, som vanligt.
Peach out!