oktober 19, 2005

Meet me in Stockholm

Vad var det jag sa? Jag skulle fixa med bredbandet igår, tänkte jag, men föga förvånande så funkade det inte. Jag satte in nätverkskabeln i uttaget i väggen, och den andra änden hamnade i datorn, men likförbannat säger datorn "En nätverkskabel är ej ansluten". Jaha. Hur gör man nu? Jag rindge till Hitnets support, men där möttes jag av en svarare som bad mig tala in ett meddelande till dem på deras röstbrevlåda, men jag blev aldrig kopplad till en sådan. Bra företag! De har telefontid idag mellan 13-15. Då jävlar!

När Sandra kom hem efter ett möte igår efter 18 någon gång tittade vi på "Simpsons", och sedan fixade vi kvällsmat, som blev falafel och någon form av risbullar som vi köpte på Omi Food i Stockholm i somras. Eftersom vi ändå drog fram fritösen så tyckte vi det var dags att testa dem... Och det var riktigt gott! Förvisso blev det för mycket av det goda med sex bullar var, då de var ganska söta, men vi ska nog köpa en påse till när åker upp till helgen. My God... vi ska till Stockholm i övermorgon. Tiden går fort ibland.

Resten av kvällen igår gick åt till att fixa affischen till White Town-spelningen om en och en halv vecka. Det blev en "klipp och klistra"-variant, med tydlig inspiration från utpressarbrev. Jag ska kopiera den på jobbet idag, och sedan ska vi tapetsera Halmstad!

Sprid ordet nu, kids. Rockstugan, söndagen den 30/10, klockan 19.30. Endast 50 makaroner!

Vi ses där! Peach out!