oktober 18, 2005

Every second counts

Igår var det stort firande av Sandras körkort, med god mat och god tårta. Det kunde inte kommit mer lägligt, då vi på ett smidigt och samvetsrent sätt nu kunde förlänga helgens godisintagande ytterligare en dag. Men nu är det stopp fram till helgen. Då är det som bekant Stockholm på programmet, och då är det tvärt omöjligt att inte äta godis. Så enkelt är det.

Vi tittade på ännu en "Beck"-film på TV4 igår, "Vita nätter". Den var ungefär lika medelmåttig som den som sändes förra veckan. Det liksom aldrig riktigt spännande...

White Town på Rockstugan blir nog verklighet nu, så skriv in söndagen den 30/10 i era kalendrar redan nu. Förband blir förmodligen The Great Days, aka Mårten och Magnus. Det blir fint det!

Idag är det den 18:e vilket är ett bra datum på många sätt. För 10 månader sedan hände något väldigt bra, och jag är inkopplad på Halmstads stadsnät fr.o.m. idag. Ska se om jag kan få igång eländet när jag kommer hem idag. Det skulle knappast förvåna mig om det strular.

Annars hoppas jag mest att Sandra stannar ikväll. Om inte får jag väl sysselsätta mig med lite skriverier eller bredbandspyssel.

Peach out!