oktober 04, 2005

Grattis på namnsdagen!

Ojoj, det var en synnerligen tråkig kväll igår. Förutom att Sandra inte var hos mig, och det är nog den främsta orsaken till tristessen, så hade jag inget direkt att göra heller, förutom småpyssel. När jag kom hem började jag med att skriva tre recensioner, en till Pennyblackmusic och två till Hallandsposten. När detta var gjort slängde jag ihop en hyggligt snabb kvällsmat bestående av färssås på sojagryn etc med spaghetti, och sedan tittade jag på Simpsons medan jag åt det. Nu har tyvärr TV3 betat av alla sina nya avsnitt, verkar det som, så nu är det gamla avsnitt vid 18 varje kväll. Inte lika kul, men det funkar. Simpsons är ju alltid bra.

Efter kvällsmaten traskade jag bort till ICA Nazi för att köpa lite saker som behövdes, bl.a. ett grenuttag till stereon och en liiiten glödlampa till en diabildsapparat jag köpte på Halmias loppis. Den visade sig funka med den nya lampan, och stereon är igång. So far, so good. Jag firade stereon inkopplande med att lyssna på en del av de vinyler jag köpt den sista tiden, och de flesta var riktigt bra. Skivhyllan fick också lite uppmärksamhet, och det börjar arta sig nu. Finemang!

Ikväll är Sandra hos mig igen, och det är alltid lika bra. Vi ska först köpa lite saker på stan, och sedan ska det tvättas också. Inte lika kul, men det måste göras.

Grattis på namnsdagen till mig själv idag!

Peach out!