oktober 06, 2005

Nothing to write home about

Ja... man kan ju undra varför jag skriver idag. Det finns liksom inget nytt att berätta, direkt. Igårkväll tvättades det, och Sandra var och övningskörde en sväng. Efter kvällsmat och Simpsons x 2 tog vi det lugnt och påbörjade ett projekt med att byta ut stickkontakten i klotlampan som vi köpte på loppis i somras, och som enligt planerna ska hänga i köksfönstret framöver. Dock insåg vi efter ett tag att vi köpt fel kontakt hos Cla(e)s Ohlsson, så vi får knalla dig igen någon dag och köpa en korrekt variant.

Igår fick jag ett nytt uppdrag av chefen min. Han frågade om jag ville ta hand om annonsproduktion etc för en ny tidning som vi fått i uppdrag att göra. Javisst sa jag, och vips satt jag där med uppgiften att producera annonser för Magasin Halmstad, en sådan där underbar gratistidning som man får i brevlådan, och som åker i pappersåtervinningen nästan omedelbart. Men visst, det kan vara kul med något nytt. Och det är PU-samtalsdags på måndag för mig, så det kanske kan utmynna i ett positivt ord eller två från David Brents sida.

Annars är det ju som bekant torsdag idag, så jag sitter här på obestämd tid. Sandra åker hem idag, så jag har ju ingen brådska hem, direkt. Det skulle väl vara om hungern slår till då...

I morse vann vi detta på Tradera:



Peppen är total. Nu ska jag jobba.

Peach out!