oktober 28, 2005

Here comes the weekend

På söndag smäller det, och det ska bli väldigt kul att anordna konsert igen. Det var ju snart två år sedan sist, då vi hade "Anorak Christmas 2.0" på Rockstugan dagarna innan jul 2003. Tyvärr har jag inte riktigt hunnit affischera så mycket som jag hade velat, men det får duga. Dessutom var det en kort notis i Hallandsposten igår (som jag skrev), och det kanske kan locka någon också. Fast roligast av allt ska nog bli att träffa Jyoti, även om det är lite läskigt också. Han verkar vara sjukt smart, så man kommer väl att framstå som ett pucko. Oh well...

Igår fick jag ett nytt gäng skivor från Border för recensering i nyss nämnda tidning, däribland Eugene Kellys och Calvin Johnsons nya skivor. Kelly var helt OK, medan Calvin mest var underlig. Enligt promobladet som följde med så har han samarbetat med en massa polare, vilket brukar borga för ett splittrat resultat. Men jag ska ska ge den en chans till innan jag skriver om den.

I eftermiddag drar vi ut till Oskarström, och imorgon ska vi kanske åka till Varberg, då Sandras planerade Ullaredsbesök med Sofi inte blir av den här helgen. Och sedan ska vi ju på 50-årsfest imorgon också. Spännande. Får se vad jag har för anständiga kläder där hemma att briljera med.

Nu återstår det bara för mig att önska en trevlig helg! Trevlig helg!
Och vi ses väl på söndag...?

2 Comments:

At 5:55 em, Anonymous Anonym said...

Nähä för tänk för att anorak christmas gick av stapeln den 27:e december! Väldigt viktigt att komma ihåg. Nog den bästa popklubb jag varit på i hela mitt liv.

 
At 9:48 fm, Blogger Tommy said...

Ja, det har du helt rätt i. Sorry!

 

Skicka en kommentar

<< Home