september 29, 2005

The light from Fantasia

Ojoj, jag hann knappt lägga ut mina fem skivor på Tradera förrän den första såldes. Efter tips från Roger att jag skulle kunna få mycket för French Revolution CD:n så satte jag ett ganska högt utgångsbud, plus att jag drog till med ett ännu högre "Köp nu"-pris. Så här med facit i hand skulle jag nog satt det priset ännu högre. Men men, jag fick i alla fall 300 kronor för en skiva som jag gav 15 kronor för. Det är ju en hygglig vinst ändå.
Kent-singeln har också fått två bud, och jag hoppas att den går över 260 kronor, som den gick för förra gången. Just nu är det 105 kronor bjudet. Så kom igen!

Igår var det tvätt och Sandra-häng som gällde. Efter kvällsmaten gick vi bort till ICA Nazi och handlade lite, en handling som skulle visa sig ta en timme. Tiden går fort när man har roligt... Där passade vi också på att testa den nya (?) GB Sandwich med pepparkaka, och den var riktigt god. Jag har ett minne av att den funnits förr, men att den nylanseras nu. Någon som vet?

Ikväll ska jag hämta automobilen hos mamma och pappa efter jobbet, och sedan styr jag kosan mot Oskarström, där natten skall tillbringas. Huvudsyftet med billånet är dock resan till Göteborg imorgon för att se och höra på Everyday Mistakes, Bill Wells/Jens Lekman, Gary Olson och The Clientele. Det ska bli kul! Vi ska försöka hinna med en sväng in på IKEA också för att köpa den där förgrymmade hörnstolpen till skivhyllan. Det ska nog gå. Och tack till Arnar för hjälpen med att fixa in Sandra!

Nu är snart mina kollegor tillbaka från fikan. Peach out!