september 02, 2005

Det brinner i knutarna!

Eller, ja, kanske inte bokstavligt. Men Riff ska skickas till tryck idag, och det går långsamt framåt. Tre av fyra tidningar är sidbrutna och klara när detta skrivs, och det fjärde är på gång. Målet är att jag ska kunna dra mig hemåt vid tre-tiden som vanligt på fredagar, för att sedan åka ut till Oskarström med Sandra. Det blir fint det!

Igår var en ganska menlös kväll, bortsett från några bra telefonsamtal med... ja, ni vet nog vem vid det här laget. I övrigt åt jag när jag kom hem, och sedan satt jag vid TV:n, och även en stund vid datorn, där jag fyllde på min iPod lite. Kvällarna är så tråkiga när man är ensam i lägenheten. Jag har hela tiden känslan av att jag vill göra något, men uppbringar inte tillräckligt med pepp för att ta itu med det.

Vi vann förresten värsta grymma köksklockan på Tradera igår! Oh yeah! Så nu får Turtles-klockan finna sig i att bli förflyttad till vardagsrummet, där den kanske passar bättre, trots allt. Om vi kan få den att fungera igen, det vill säga.

Trevlig helg på er!