augusti 16, 2005

Tillbaka till vardagen

Natten som gick var historisk, mina vänner. Det var sista gången jag (och Sandra) sov i min säng, som jag haft i säkert 7-8 år vid det här laget, för idag ska min nya säng levereras, och det ska bli hysteriskt skönt. Från att ha delat en 90 cm bred säng kan vi nu dela en 160 cm bred dito, och det är rejält mycket mer plats!

Igår var det minsann mycket att göra på jobbet. Nästan alla säljare är tillbaka nu, och de vill gärna ta igen de veckor de missat p.g.a. semestern. Så min roll just nu är att fixa alla Allers- och Riff-annonser som skickas upp, vilket är ganska kul. Man slipper i alla fall de tråkiga Platsjournalen-annonserna. Alltid något...

Vi spelade klart vårt aldrig avslutade parti Rappakalja igår kväll, och givetvis vann Sandra, även om jag gav henne en match mot slutet. Så nästa gång ska jag vinna! Efter det tittade vi lite på "The office", och det är fortfarande lika roligt, även om man sett det massor av gånger nu.

Ska man ta tag i dagens arbetsskörd kanske? Jo.

Peach out!