augusti 26, 2005

Helg runt knuten

Fredag igen, och det är en välkommen helg som ligger framför mig. Det har varit mycket att göra på jobbet den här veckan (jo, jag har redan gnällt om det, jag vet), och det kommer nog att fortsätta så fram tills nästa fredag, då Riff-tidningarna ska skickas till tryck.

Ikväll ska jag och Sandra hem till modern och fadern på Vallås igen, för att äta, träffa Roger och kanske spela lite, om jag känner oss rätt. Sedan imorgon är det först skivmässa här i Halmstad, och sedan ska vi till Göteborg för lite butiksspring och Nixon-spelning på kvällen. Tyvärr kunde varken Sofi eller Marie hänga med när det kom till kritan, så det blir bara vi tre som åker upp. Men det blir nog finemang ändå! Och det ska bli kul att träffa kusin Anders också.

Snart är det hemgång, och då ska det springas i butiker! Vi har sagt att vi ska ta en runda i stadens secondhand-butiker, även om det brukar gå ganska fort. Men det är kul att se om det kommit in något fint sedan sist... Nästa lördag öppnar Amnesty för hösten, och då jävlar!

Trevlig helg!