augusti 17, 2005

I make you laugh by acting like the guy who sings

Jag tittade precis i kalendern och insåg att det bara är en och en halv vecka tills Roger ska spela i Bergsjön. Shit. Tiden går fort när man har roligt. Samma dag är det skivmässa i Halmstad, och vi ska försöka hinna med en sväng dit innan vi åker till Göteborg för att springa lite i skivbutiker där också. Hmm, två dagar efter lön. Det kan bli farligt. Fast jag kanske ska göra slag i saken och ta med mig några av alla mina skivor jag vill sälja?

Igår levererades den nya sängen, och det var inte en dag för tidigt. Äntligen har man lite plats att röra sig på under nattimmarna... Vad jag ska göra med den gamla vet jag inte riktigt ännu, men jag tänkte kolla om Röda Korset vill ha den. Det är ju trots allt en fin, fungerande säng. Om inte så får det väl bli Kristineheds avfallsstation som sista viloplats för den stackar'n.

Hur smart är det att beställa skivor från USA för 20 dollar när man har 390 kronor kvar på sitt konto? Inte så värst kanske. Men det verkar vara bra skivor. Och billiga. Ska bli kul att lyssna på dem när de kommer. Oh, jag beställde från http://asaurus.org/records om någon vill veta.

Ikväll vankas det grillning i Grötvik med Sandra och hennes syskon och mamma. Det blir mysigt värre det!

Peach out!