december 12, 2004

Badminton och träningsvärk

Oj, länge sedan sist. Men ni har väl knappast saknat mig, eller? Jag blir nog snarare överraskad om någon läser det, då alla som eventuellt brukade titta in här nog har slutat med det nu, eftersom det aldrig uppdateras.

I detta nu sitter jag med rejäl träningsvärk i min högra arm och i mitt vänstra ben. Varför, kanske ni undrar? Jo, jag spelade badminton med Sandra igår, och det tog minsann på krafterna. Min stackars kropp blev nog chockad över att den fick röra på sig. Det var ju ett tag sedan sist... Hur som helst så åkte jag på stryk i två raka matcher, även om det faktiskt var jämnt, tro det eller ej. Så nu fick Sandra sin revansch efter min seger i bowlingen för några veckor sedan... Ny badmintonmatch är planerad så fort våra kroppar pallar igen.

Annars har det väl inte hänt så mycket sedan sist. Vi har repat lite med bandet, som nu fått det excellenta namnet The Instrumental Delivery Of Psychedelic Swing, även känt som TIDOPS. Nytt rep idag var det sagt, men jag har inte hört något från Magnus än, så vi får se hur det blir med det.

Julklappshandlandet är i det närmsta klart, vilket känns riktigt bra. Länge leve Internet! Nu väntar jag bara på lite beställningar som ska trilla in under veckan som kommer...

Nu ska jag kolla om rödbetorna kokat klart. Tjarå!